Рекламация и замяна

HDCAM прави всичко възможно, за да гарантира, че всички Клиенти ще са доволни след направена поръчка, но понякога може да се наложи да върнете артикул.

Онлайн магазин HDCAM.BG информира своите Клиенти, че според Закона за защита на потребителите (ЗЗП) стоката, получена от Клиента, поради естеството на търговията в Интернет, може да бъде върната в 14-дневен срок, без изрични основания за това, стига състоянието на стоката да бъде същото, в което е получена, не е използвана освен за проба, не е увредена цялостта на опаковката и има запазен търговския вид (всички етикети, стикери и т.н.) като преките транспортни разходи за връщането и са за сметка на Клиента.

 

1. Отказ от закупени продукти без основание

Ако поръчаната стока не представлява това, което сте пожелали, можете да бъде върната за замяна или за възстановяване на стойността (с изключение на транспортните разходи) в срок от 7 работни дни, считано от датата на получаване.
Върнатите продукти, както и опаковките трябва да бъдат в същото състояние, в което са били доставени (без следи от употреба, в оригиналната опаковка с всички аксесоари, с етикети в непроменено състояние и придружаващите документи).
Разходите по куриерските услуги за връщането на продукт(и) са за сметка на Клиента.

 

2. Повредени стоки при транспортиране

При получаване на пратка Клиентът е длъжен да провери съдържанието на пакета за съответствие на стоката със заявката.  При констатация на дефектен продукт до 24 ч. от получаването му и при ненарушен търговски вид на стоката и опаковката, HDCAM се ангажира, същия да бъде подменен с нов съгласно търговската гаранция на съответната фирма производител или да възстанови заплатената от Клиента стойност на стоката, съгласно чл.55 от ЗЗП, считано от датата, на която Клиента като потребител е упражнил правото си на отказ. След този срок; при нарушаване на търговския вид или опаковката на стоката, ремонтирането на стоката се осъществява съгласно посочените в гаранционната карта условия.
HDCAM прави всичко възможно продуктите да бъдат доставяни без дефекти. Ако получите дефектен продукт, е нужно да се свържете с екипа на HDCAM в момента на получаването на поръчката и HDCAM ще направи необходимото продуктът/ите да бъдат заменени.
Разходите по куриерските услуги за връщането на продукт(и) са за сметка на HDCAM в случай, че констатацията е направена пред куриер, в момента на получаването на пратката. 

 

3. Сгрешени, дефектни или неотговарящи на описанието продукти

При несъответствие на стоката с характеристиките посочени в страницата, HDCAM ще възстанови цялата платена от клиента сума, включително съобразно чл. 59 ал.3 от ЗЗП и в срок от 14 работни дни от получаване на стоката и ненарушен търговски вид на стоката и опаковката.
Ако сте получили грешен продукт, моля да ни уведомите веднага, да върнете продукта и той ще бъде заменен.
Разходите за връщането и доставката на правилния продукт, ще бъдат поети от HDCAM.

За да бъде възможно това ще е необходимо да ни изпратите снимка на сгрешения/дефектен продукт преди връщането на имейл info@hdcam.bg

Ако продуктът не отговаря на спецификациите в нашата оферта, можете да го върнете за замяна или пълно възстановяване на сумата.
Ако сте съгласни да замените продукта с друг на по-голяма стойност, е нужно да заплатите разликата, а ако стойността е по-ниска, разликата ще Ви бъде приспадната.
Разходите по куриерските услуги за връщането на продукт(и) са за сметка на клиента ако е предявена рекламация, която е неоснователна.  В такива случаи куриерската услуга за връщането на продукта платена от HDCAM ще бъде изискана от клиента при изпращане на новия продукт или ще бъде приспадната от сумата за възстановяване.

 

4. Възстановяване на суми от върнати поръчки

Възстановяването на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от страна на HDCAM при спазени условията за връщане.

Възстановяването на сумата става само по банков път в рамките на 7 работни дни от датата на получаване на пратката.
Не се приемат обратни пратки с наложен платеж.

 

Указания за връщане на пратка

За да върнете продукт закупен от HDCAM е необходимо да следвате следните стъпки:

  1. Уверете се, че стоките, които желаете да върнете отговарят на условията за връщане посочените по-горе.
  2. Свържете се с екипа ни за да ни информирате за желанието си да упражните правото си на връщане.
  3. Посетете офис на куриерска фирма или заявете посещение от куриер на адрес.
  • Изпращане от офис на Еконт:

Подгответе пратката си предварително от тук или посетете офис на куриерската фирма и предоставете данните за връщане посочени по-долу.

Информация относно местоположението на офисите на Еконт можете да откриете тук.

ИРИЙД КОРПОРЕЙШЪН ЕООД

ТЕЛ: 0878695895

ОФИС СОФИЯ ОРЛОВ МОСТ

 

  • Изпращане от офис на Спиди:

Подгответе пратката си предварително от тук или посетете офис на куриерската фирма и предоставете данните за връщане посочени по-долу. 

Информация относно местоположението на офисите на Спиди можете да откриете тук.

ИРИЙД КОРПОРЕЙШЪН ЕООД

ТЕЛ: 0878695895

АПС 9041

 

  • Заявка за посещение от куриер Спиди на адрес:

За да заявите посещение от куриер на адрес е необходимо да се свържете с нас на тел.0878695895.

Таксата за връщане е според тарифата на куриерската компания.

 

4. Опаковайте пратката си подходящо като ако продуктът е чуплив приложете опция „застраховка“ против транспорни щети.

5. Приложете към пратката документ за плащане (разписка за прием на паричен превод).

6. Изпратете ни на имейл info@hdcam.bg или приложете към пратката на хартиен носител(подписан, с име и дата) следната информация:

– Номер и дата на поръчката

– За възстановяване на суми, посочете данни за банков трансфер: име на банката, IBAN, титуляр на сметката 

 

Куриерската услуга за връщане както и всички съпътстващи такси са за сметка на клиента.

Не се приемат обратни пратки с наложен платеж.