До 70% намаление на избрани аксесоари

Рекламация и замяна

HDCAM прави всичко възможно, за да гарантира, че всички Клиенти ще са доволни след направена поръчка, но понякога може да се наложи да върнете артикул.

Онлайн магазин HDCAM.BG информира своите Клиенти, че според Закона за защита на потребителите (ЗЗП) стоката, получена от Клиента, поради естеството на търговията в Интернет, може да бъде върната в 14-дневен срок, без изрични основания за това, стига състоянието на стоката да бъде същото, в което е получена, не е използвана освен за проба, не е увредена цялостта на опаковката и има запазен търговския вид (всички етикети, стикери и т.н.) като преките транспортни разходи за връщането и са за сметка на Клиента. Всички стоки, които са предлагат и продават на сайта са със законова гаранция за съответсвие на стоката с Договора за продажба съгласно чл.112-115 от ЗЗП.

HDCAM разглежда всички искания посочени в този раздел, след направена онлайн заявка на info@hdcam.bg или чрез контактната ни форма.

 

1. Отказ от закупени продукти без основание

Ако поръчаната стока не представлява това, което сте пожелали, можете да бъде върната за замяна или за възстановяване на стойността (с изключение на транспортните разходи) в срок от 14 работни дни, считано от датата на получаване.
Върнатите продукти, както и опаковките трябва да бъдат в същото състояние, в което са били доставени (без следи от употреба, в оригиналната опаковка с всички аксесоари, с етикети в непроменено състояние и придружаващите документи).
Разходите по куриерските услуги за връщането на продукт(и) са за сметка на Клиента.

Посочените гаранционни срокове не се отнасят за вещи, които поради естеството си не могат да бъдат повторно употребявани (стъклени протектори и др.). 

 

2. Повредени стоки при транспортиране

При получаване на пратка Клиентът е длъжен да провери съдържанието на пратката за транспортни щети в присъствието на служител на куриерската фирма. При констатация на такава, Клиентът следва да се свърже с HDCAM незабавно на тел. 0879 966 495 за да бъде заведена рекламация към куриерската компания. 

В този случай, Клиентът не трябва да заплаща стойността на продукта и доставката.

Ако констатацията е направена след получаването на пратката, HDCAM си запазва правото да откаже разглеждането на последваща рекламация. 

 

3. Сгрешени, дефектни или неотговарящи на описанието продукти

При несъответствие на стоката с характеристиките посочени в страницата или констатиран дефект в срок до 24ч. от получаването на пратката от страна на Клиента, HDCAM ще замени продукта с подходящ или ще възстанови цялата заплатена от Клиента сума (с изключение на транспортните разходи) в срок до 14 работни дни от получаване на стоката и ненарушен търговски вид на стоката и опаковката.
Ако сте получили грешен продукт, моля да ни уведомите веднага, да върнете продукта и той ще бъде заменен.
Разходите за връщането и доставката на правилния продукт ще бъдат поети от HDCAM в случай, че рекламацията е основателна.

За да бъде възможно това ще е необходимо да ни изпратите описание на проблема и снимка на сгрешения/дефектен продукт преди самото връщане на имейл info@hdcam.bg

Ако продуктът не отговаря на спецификациите в нашата оферта, можете да го върнете за замяна или пълно възстановяване на сумата.
Ако сте съгласни да замените продукта с друг на по-голяма стойност, е нужно да заплатите разликата, а ако стойността е по-ниска, разликата ще Ви бъде приспадната.
Разходите по куриерските услуги за връщането на продукт(и) са за сметка на клиента ако е предявена рекламация, която е неоснователна.  В такива случаи куриерската услуга за връщането на продукта платена от HDCAM ще бъде изискана от клиента при изпращане на новия продукт или ще бъде приспадната от сумата за възстановяване.

 

4. Възстановяване на суми от върнати поръчки

Възстановяването на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от страна на HDCAM при спазени условията за връщане.

Възстановяването на сумата става само по банков път в рамките на 7 работни дни от датата на получаване на пратката.
Не се приемат обратни пратки с наложен платеж.

 

5. Замени

Замяна на сгрешен или дефектен продукт се осъществява след направено искане от страна на Клиента на info@hdcam.bg или чрез контактната форма.

Заявката трябва да съдържа информация относно името, на което е направена поръчката (или № на поръчка) и причината за искането за замяна.

Замените се извършват в срок до 5 работни дни от получаването на продукта от HDCAM.

 

Указания за връщане на пратка

За да върнете продукт закупен от HDCAM е необходимо да следвате следните стъпки:

  1. Уверете се, че стоките, които желаете да върнете отговарят на условията за връщане посочените по-горе.
  2. Свържете се с екипа ни за да ни информирате за желанието си да упражните правото си на връщане.
  3. Посетете офис на куриерска фирма или заявете посещение от куриер на адрес.
  • Изпращане от офис на Еконт:

Подгответе пратката си предварително от тук или посетете офис на куриерската фирма и предоставете данните за връщане посочени по-долу.

Информация относно местоположението на офисите на Еконт можете да откриете тук.

ИРИЙД ДИСТРИБЮШЪН ООД

ТЕЛ: 0876085014

ОФИС СОФИЯ ОРЛОВ МОСТ

 

  • Изпращане от офис на Спиди:

Подгответе пратката си предварително от тук или посетете офис на куриерската фирма и предоставете данните за връщане посочени по-долу. 

Информация относно местоположението на офисите на Спиди можете да откриете тук.

ИРИЙД ДИСТРИБЮШЪН ООД

ТЕЛ: 0876085014

ОФИС СОФИЯ ЦАР ИВАН АСЕН II 39

 

  • Заявка за посещение от куриер Спиди на адрес:

За да заявите посещение от куриер на адрес е необходимо да се свържете с нас на тел.0878695895.

Таксата за връщане е според тарифата на куриерската компания.

 

4. Опаковайте пратката си подходящо като ако продуктът е чуплив приложете опция „застраховка“ против транспортни щети.

5. Приложете към пратката документ за плащане (разписка за прием на паричен превод).

6. Изпратете ни на имейл info@hdcam.bg или приложете към пратката на хартиен носител (подписан, с име и дата) следната информация:

– Номер и дата на поръчката

– За възстановяване на суми, посочете данни за банков трансфер: име на банката, IBAN, титуляр на сметката 

 

Куриерската услуга за връщане както и всички съпътстващи такси са за сметка на клиента.

Не се приемат обратни пратки с наложен платеж.