До 70% намаление на избрани аксесоари

Често задавани въпроси

1. Как да поръчам?

Може да направите своята поръчка:

    В делнични дни между 9:00-17:30ч.

  • на телефон: 0879966495
  • в чата на сайта

    24/7

  • директно в онлайн магазина на HDCAM.BG
  • на нашата електронна поща: info@hdcam.bg
  • на нашата facebook страница

Подробна информация ще намерите в секция Как да поръчам?

2. Кога ще получа своята поръчка?

  • Доставката отнема ~1 работен ден от деня на поръчката. Ако поръчката е направена до 16:00ч. в работен ден се изпраща с доставка за следващия работен ден. За повече информация относно срока на доставка можете да посетите страница “Плащане и доставка“.

3. Как да съм сигурен, че ще получа точно това, което съм поръчал?

  • Към всяка поръчка прилагаме опция за преглед/тест, така можете да проверите съдържанието на пратката пред служител на куриерската фирма преди да заплатите наложения платеж. По този начин ще бъдете 100% сигурност, че получавате това, което сте поръчали.

4. Колко ще струва доставката?

  • Доставката в HDCAM.BG е напълно безплатна при поръчка над 100лв. При поръчки под тази стойност доставката се изчислява съгласно тарифата на куриерска компания Еконт Експрес. Повече относно цената на куриерската услуга можете да научите в страница “Плащане и доставка“.

5. Как мога да получа желания от мен продукт?

  • Предлаганите от нас продукти се доставят чрез куриерска фирма Еконт Експрес с наложен платеж. Възможно е да получите пратката на Ваш адрес или да я вземете от офис на куриерската фирма.

6. Нужно ли е да се регистрирам в сайта, за да направя поръчка?

  • Не, регистрацията не е задължителна. Можете да направите поръчка директно в онлайн магазина (без регистрация), както и на посочения телефон 0879966495 всеки делничен ден между 9:00-17:30ч.

7. Как мога да върна закупен от сайта продукт/и? Как да направя рекламация?

  • За да направите заявка за връщане на продукт или да заведете рекламация следва да се свържете с нас на info@hdcam.bg или чрез контактната ни форма
  • Необходимо е да предоставите информация относно името, на което е направена поръчката(или № на поръчка), стоката, която желаете да върнете и причината за връщане. 
  • Наш сътрудник ще се свърже с Вас до 48ч. от постъпването на искането в работни дни.
  • Повече информация можете да откриете в страница “Рекламация и замяна“.

8. Какъв е срокът за връщане на продукт/и?

  • Съгласно ЗЗП, законовият срок за връщане на продукт е 14 дни от датата на получаването му.