Всички продукти в WWW.HDCAM.BG са фабрично нови.
На всяка стока е указан гаранционния срок като същия започва да тече от датата на получаване на продукта. Гаранционните срокове на продуктите са както следва:
– Екшън камери и видеорегистратори – Физическо лице: 24 месеца, Юридическо лице: 12 месеца
– Аксесоари, в които се съдържат презареждаеми батерии (осветления за подводно снимане, power bank), презареждаеми батерии, зарядни устройства – 6 месеца
Посочените гаранционни срокове не се отнасят за стоки, които поради естеството си не могат да бъдат повторно употребявани (стъклени протектори и др.).
При проблем със закупена от нашия магазин стока (производствен дефект) моля, следвайте инструкциите в гаранционната карта. Телефоните за връзка са отбелязани на самите гаранционни карти.
Всички устройства постъпващи за ремонт се получават на адреса на магазина с куриер за сметка на клиента. След отстраняване на повредата устройствата се връщат отново с куриер за сметка на клиента.
Гаранцията на екшън камерите и видеорегистраторите не покрива прилежащите аксесоари с изключение на батериите, при които същата е 6 месеца. При установена механична повреда, външна намеса или промяна по софтуера гаранцията отпада.
До изтичане на гаранцията, пазете Вашата гаранционна карта, фактура, касова бележка и оригинална опаковка.
Всеки клиент може да върне* стока закупена от WWW.HDCAM.BG в 14-дневен срок от получаването на стоката, съгласно чл. 55, ал. 1 от ЗЗП, при условие, че тя бъде върната във вида, в който е получена, без да бъде ползвана и без да е нарушена целостта на опаковката.
*Връщането на продукт закупен от WWW.HDCAM.BG е за сметка на клиента
При предаване на продукт за ремонт се изпраща:
- описание на проблема;
- устройството;
- кабел за зареждане;
При предоставяне на устройство за ремонт, клиента е длъжен предварително да съхрани всички данни от устройството на личен носител. HDCAM.BG не носи отговорност за загубата на информация от предоставените за ремонт устройства.
Гаранционният срок се удължава с времето на престоя на уреда в сервиз. Този интервал се счита от момента на постъпването в сервиза до привеждането на продукта в изправно състояние и изпращането му по куриер.
Ние отговаряме за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, съгласно Закона за защита на потребителите.