1. Как да поръчам?
Може да направите своята поръчка:
В делнични дни между 9:00-17:30ч.
- на телефон: 0879966495
- в чата на сайта
24/7
- директно в онлайн магазина на HDCAM.BG
- на нашата електронна поща: info@hdcam.bg
- на нашата facebook страница
Подробна информация ще намерите в секция Как да поръчам?
2. Кога ще получа своята поръчка?
- Доставката отнема ~1 работен ден от деня на поръчката. Ако поръчката е направена до 16:00ч. в работен ден се изпраща с доставка за следващия работен ден. За повече информация относно срока на доставка можете да посетите страница “Плащане и доставка“.
3. Как да съм сигурен, че ще получа точно това, което съм поръчал?
- Към всяка поръчка прилагаме опция за преглед/тест, така можете да проверите съдържанието на пратката пред служител на куриерската фирма преди да заплатите наложения платеж. По този начин ще бъдете 100% сигурност, че получавате това, което сте поръчали.
4. Колко ще струва доставката?
- Доставката в HDCAM.BG е напълно безплатна при поръчка над 100лв. При поръчки под тази стойност доставката се изчислява съгласно тарифата на куриерска компания Еконт Експрес. Повече относно цената на куриерската услуга можете да научите в страница “Плащане и доставка“.
5. Как мога да получа желания от мен продукт?
- Предлаганите от нас продукти се доставят чрез куриерска фирма Еконт Експрес с наложен платеж. Възможно е да получите пратката на Ваш адрес или да я вземете от офис на куриерската фирма.
6. Нужно ли е да се регистрирам в сайта, за да направя поръчка?
- Не, регистрацията не е задължителна. Можете да направите поръчка директно в онлайн магазина (без регистрация), както и на посочения телефон 0879966495 всеки делничен ден между 9:00-17:30ч.
7. Как мога да върна закупен от сайта продукт/и? Как да направя рекламация?
- За да направите заявка за връщане на продукт или да заведете рекламация следва да се свържете с нас на info@hdcam.bg или чрез контактната ни форма.
- Необходимо е да предоставите информация относно името, на което е направена поръчката(или № на поръчка), стоката, която желаете да върнете и причината за връщане.
- Наш сътрудник ще се свърже с Вас до 48ч. от постъпването на искането в работни дни.
- Повече информация можете да откриете в страница “Рекламация и замяна“.
8. Какъв е срокът за връщане на продукт/и?
- Съгласно ЗЗП, законовият срок за връщане на продукт е 14 дни от датата на получаването му.